“I have a 2006 VW GLI with the 2.0T FSI engine with direct injection,” he wrote. “At around 80,000 miles, I went to the VW dealer to diagnose a check-engine light. It turns out that the intake valves had to be cleaned due to carbon deposits that were causing drivability issues.”
...It’s important to note that not all cars with direct injection experience long-term problems. But if your engine stumbles more than it used to, or it suddenly lacks power, ask your dealer about it. A fix may be available, and you may not have to pay for it.
여기서 언급되지 안은 매이커능 과연 카본에서 자유로운가?
구글검색 처음이 위기사
두번째와 세번째가 GM 카본 문제...
GM직분사 문제 말미에..."모든 직분사엔진은 이같은 문제를 가지고있능것 같다"...
원문
http://www.consumerreports.org/cro/news/2015/02/pros-and-cons-of-direct-injection-engines/index.htm
+_+
폭바 2.0 터보 직분사 8만 마일서 흡기 카본 문제...
두번재 인용
모든 직분사에 위같은 경우능 일어날 수 있으며...AS요구할 껏
아래능 짧은 해석 있슈
예)말리부 2.5엔진 문제를 말하며
/GM직분사 문제 말미에..."모든 직분사엔진은 이같은 문제를 가지고있능것 같다".../
제목; 직분사, 향상된 성능 그러나 추가비용
+_+
현기 1.6 직분사 월드 배스트 10엔진에...
본문 처음
이 문제의 예시로 마즈다, 케딜락을 들며
제목과 같은 문제 서술...
(아후~ 내가 이까지 해야하나?...;;)
+_+
mpi론 도저히 현재 차량들 스펙을 못맞춤여
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